Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

FURLANS, DIGJITAIT FURLAN – E-MARILENGHE. Il confront in rêt

............

Lis resintis intenzions de maiorance in Parlament sore il tai des Provincis e lis eventuâls conseguencis in Friûl – Vignesie Julie a àn impiât lis cussiencis e metût in vore mouse e tastieris dai utents letôrs dal sît de testade “Il Giornale del Friuli” (www.ilgiornaledelfriuli.net) che a àn viert un lunc e apassionant scambi di opinions e ideis.
Triest citât metropolitane, Friûl centralizât, Friûl federâl, Gurize sot di Triest….. cui che al è abituât a lei massime une o dôs letaris sul argoment tai cuotidians tradizionâi, al à ce lei.
Ai 13 di Avost sot de declarazion a frêt dal president Tondo, ripuartade sul sît come agjenzie di cuatri riis, o vin 51 coments. Par cjatâ l’articul, scrivêt “riorganizzazione” tal motôr di ricercje interni.
Ai 19 di Avost, daspò des peraulis di Valenti (PDL) a pro di une configurazion regjonâl che e viôdi Friûl plui Triest, si cjatin 39 e 21 coments sot di doi articui; par cjatâju al è di bati “Gaetano Valenti” sul motôr di ricercje interni.
E fâs notizie une partecipazion ative e civîl, intun panorame de informazion dulà che i furlans no àn tancj puescj par fevelâ di ce che al vûl dî jessi furlans e par rindisi cont di no jessi di bessôi. Graziis Internet!!!
Michele Calligaris

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +