Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

SPECIÂL BIBIE – La direte Internet

............

3 mîl 530 visitis dai Stâts Unîts nissun si lis sarès spietadis. Invezit il sît internet di Radio Spazio 103, la emitente de Diocesi di Udin, al è stât “assalît” di fedêi e curiôs di dut il mont. Ancje chest al dimostre cemût che la “Leture continue de Bibie par furlan” e je stade un event unic che al à tirât dongje, ancje se in maniere virtuâl, tancj emigrâts.
LA DIRETE_ Cui che nol à podût lei di persone o vignî a Udin a scoltâ i tocs che lu interessavin di plui al à vude la pussibilitât di sintî e viodi, dì e gnot, la direte de leture su www.radiospazio103.it, 24 oris su 24, di cuant che e je tacade ai 3 di Avrîl fintremai a sabide ai 9. In 6 dîs lis visitis totâls a son stadis plui di 132 mîl, cuntune medie di 19 mîl colegaments in dì, ancje se la spice si à vude lunis ai 4 di Avrîl cuant che i contats regjistrâts a son stâts 26 mîl 940.
La idee di trasmeti “in streaming”, come che si dîs, e je vignude a Fidrì dai Ros, colaboradôr de emitente diocesane che al à dit: “Parcè no dâ la pussibilitât a ducj di assisti a cheste maratone?”. Une pensade che e à metût dacuardi subit ducj i organizadôrs, l’ARLeF, la provincie di Udin e la associazion culturâl “Glesie Furlane”. E cussì si son metûts in moto ancje i tecnics responsabii par garantî un bon colegament. Sfuarçs che, come che o vin dit, a son stâts ripaiâts.
UN SUCÈS INTERNAZIONÂL_ Parincj e amîs a àn podût viodi i letôrs ancje di cjase o de scrivanie dal lavôr, o tal cûr de gnot cence movisi fin a Udin. I fedêi si son sintonizâts cuant che a àn podût e i taincj furlans sparniçâts pal mont si son sintûts un pôc plui dongje de Patrie dome impiant il lôr computer. Lis visitis dal forest a son stadis tantis: no dome dai Stâts Unîts, ma ancje dal Canadà (511), de Argjentine (406), de Grande Bretagne (404), de Svuizare (354), de Gjermanie (298), de France (164) e ancje de Australie (161), de Spagne (161), dal Venezuele (63), dal Senegal (40), dal Gjapon (39), de Bolivie (36), de Russie (24) e de Cine (10).
Par finî une curiositât: tra i visitadôrs dal sît internet de radio diocesane 146 personis a àn “navigât par furlan” doprant la marilenghe come lenghe predefinide pal sisteme operatîf.
Valentina Pagani

Cristina Delli Santi, la siore dal pugjilât furlan

Dree Venier
Juste maridade cul tecnic Gianluca Calligaro,e je cognossude e preseade di ducjpal so lavôr te palestre di vie Marangon Galeotto fu il ring. Vê cognossût Gianluca Calligaro, tecnic preseât de Pugjilistiche Udinese che al puarte indenant la scuele dal mestri Remo Venzo, al è stât par Cristina Delli Santi la faliscje di une relazion, saldade […] lei di plui +

Presentazion / Libri “Sport… che ti trai!”

Redazion
Sabide 18 di Otubar, a 11 a buinore a Çarvignan te Cjase de Musiche, “La Patrie dal Friûl” e varà un spazi intal program dal biel Festival del Coraggio che si davuelç a Çarvignan fintremai a domenie. Stant che il program di chest an al fevele di oms e feminis che a puartin indenant valôrs di […] lei di plui +

La zornade / “Stin dongje ae Patrie” 2025

Redazion
Li dai Colonos a Vilecjaze di Listize. In conclusion de rassegne Avostanis Il mont des associazions, de culture, dal spetacul, dal sport furlan si strenç intor dal gjornâl CHE DAL 1946 AL È LA VÔS DI UN FRIÛL CHE NO SI RINT. A son stâts cun nô: Tullio Avoledo, Andrea Del Favero, I “Bardi” di […] lei di plui +