Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Stin dongje ae Patrie. Il mont de culture e dal spetacul insiemi pal gjornâl dut par furlan

Dree Venier

Joibe ai 30 di Novembar, Teatro San Giorgio – Udin (Borc di Graçan), a tacâ des 20.30. La seconde edizion de manifestazion “Stin dongje ae Patrie” e rapresente un moment di incuintri e di solidarietât cul mensîl “La Patrie dal Friûl”, gjornâl scrit fûr par fûr in lenghe furlane fintremai dal lontan 1946. Inte serade, che e sarà presentade dal diretôr Walter Tomada e di Serena Fogolini, si daran la volte musiciscj, atôrs, figuris di rilêf dal mont dal spetacul: FLK, Cûr di veri, Sdrindule, Massimo Somaglino e il Teatri Stabil Furlan, Maurizio Mattiuzza, Matteo Bellotto, il côr “Vôs di Vilegnove”.
Cu lis lôr esibizions a vuelin manifestâ la impuartance de informazion par furlan e il rûl de culture te difese e promozion des lenghis minoritariis.

–––––––––––––––

Giovedì 30 novembre al Teatro San Giorgio di Udine, a partire dalle 20,30. La seconda edizione della manifestazione “Stin dongje a le Patrie” rappresenta un momento di incontro e solidarietà con il mensile “La Patrie dal Friûl” il giornale interamente scritto in lingua friulana sin dal lontano 1946. Nella serata, presentata dal direttore della pubblicazione, Walter Tomada e Serena Fogolini, sul palco si alterneranno musicisti, attori, personaggi del mondo dello spettacolo: FLK, Cûr di veri”, Sdrindule, Massimo Somaglino e il Teatri Stabil Furlan, Maurizio Mattiuzza, Matteo Bellotto, il coro “Vôs di Vile”. Con i loro interventi intendono manifestare l’importanza dell’informazione in marilenghe e il ruolo della cultura nella difesa delle lingue minoritarie.

Gnovis / “Feminis furlanis fuartis” di Erika Adami a vicino/lontano e al Salon internazionâl dal libri di Turin

Redazion
La Patrie dal Friûl e segnale doi apontaments che le viodin protagoniste cul libri “Feminis furlanis fuartis” di Erika Adami, che e fâs part de golaine “La machine dal timp”. Te suaze dal festival vicino/lontano, rivât ae vincjesime edizion, Erika Adami e moderarà l’incuintri “Feminis. Talents di no strassâ” che al nas des esperiencis contadis […] lei di plui +

Comunicât / Cungjò, Aureli. Nus lasse un grant omp, Aureli Argemì, che si è batût pai dirits dal popul catalan e par chei di ducj i popui minorizâts. Il comunicât in lenghe catalane e furlane.

Dree Venier
BARCELONA Aureli Argemí, fundador i president emèrit del Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions (CIEMEN), ha mort aquest dilluns als 88 anys, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Nascut a Sabadell el 1936 i llicenciat en teologia a Roma i París, va ser monjo de Montserrat, va formar part […] lei di plui +