Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

La Fondazion Friûl e sosten Piccolipalchi, il teatri pai fruts

............


.
.

Il mês passât, li de sede de Fondazione Friuli, e je stade presentade la decime seconde edizion di Piccolipalchi, la rassegne teatrâl pes fameis curade dal Ent Regjonâl Teatrâl dal Friûl-Vignesie Julie
A fâ i onôrs di cjase Giuseppe Morandini, President de Fondazion, ent che al sosten la rassegne Piccolipalchi intal ambit dal propri bant Arts Senichis.
A àn presentât il cartel 2017/2018 di Piccolipalchi Alessandro Malcangi e Renato Manzoni, President e Diretôr dal ERT, intune cu lis curadoris de rassegne Silvia Colle e Lucia Vinzi.
Rivade ae decime seconde edizion, la rassegne e propon aes fameis de nestre regjon une selezion atente e curade des miôr produzions talianis di Teatri pai Fantats, ufrint a gjenitôrs e fîs, nonos e nevôts, barbis, cusins e amîs la ocasion di vivi ducj insiemi la esperience dal Teatri.
La rassegne e je organizade cu la poie de Regjon Friûl-Vignesie Julie e in graciis de colaborazion e al contribût dai Comuns aderents e des associazions locâls tant che il CIT – Centro Iniziative Teatrali di Tisane, la associazion Amici del Teatro di Dartigne e la Comunitât culinâr dal Friûl.
Il cartel 2017/2018 conte 26 spetacui par complessîfs 37 apontaments in 13 Comuns de regjon: tra Novembar 2017 e Març 2018 la rassegne e tocjarà Dartigne, Codroip, Grau, Tisane, Listize, Monfalcon, Palme, Pontebe, Premariâs, Sacîl, sant Denêl, sant Vît dal Tiliment, Tumieç.
Tra i spetacui, o segnalìn Fate d’acqua, di e cun Maria Ellero de compagnie udinese Teatrimperfetti. Il spetacul di danze cun musiche e peraulis al è ispirât aes Aganis, lis figuris femininis mitichis custodis de aghe, e al è nassût ancje in graciis di un laboratori di ricercje cu lis scuelis dal teritori.
Dut il program di Piccolipalchi al è di podê consultâ sul sît www.ertfvg.it inte sezion dedicade.
Di Redazion

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +