Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

IL SIVILOT. Inte comission al mancjave dome el mago de umago

............

Al mancjave dome che a metessin adun ancje Sdrindule e Toni Merlot te audizion de regjon su la cuistion des provinciis. Il conseîr Pedicini, che al veve vude la idee grandone di cheste comision al pues jessi pardabon contenton: no dome no je vignude fûr nissune propueste concrete, che si pensave tant che une soluzion uniche o almancul condividude da maiorance… e invezit e je plui confusion di prime. Tant che par fâ viodi che no àn lavorat di bant il puar Pedicini al à scugnût tirâ fûr dal cassetin la sô cjarte intestade dal Pdl e no chê de Region par presentâ une robe che e somee une soluzion.
Risultât duncje di cheste ativât dai partîts: mancul di zero, timp butât vie e soredut tante confusion.
Se po dopo o lin a viodi lis propuestis di Tondo e Serachianute o cjatìn une fumate compagne, se o cjalìn chê de Leghe o viodìn che une dì a disin une e la dì dopo il contrari.
Nus cjapin ducj pal boro, savint di fâlu, ma ce che plui al da fastidi al è cemût che a àn tratât la propueste de Vite Catoliche de division de Region in Friûl e Citât metropolitane di Triest. A fasin fente di nuie e a van indenant par cont lôr cence pensâ che la division de Regjon e je la idee plui plantade inte int.
E cussì ancje il professôr D’Aronco che tant a nomenin cuant che ur va ben, al finìs tal cidinôr.
Alore al sarès miôr che te comission a vessin invidât ancje “el mago deUmago”, almancul si rideve di plui.. ■
L’OM DI BURI

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +