Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Abonament

Redazion

La Patrie dal Friûl a Zenâr no ven fûr, stant che a ‘nd son 11 numars ad an e il prin al sarà chel “dopli” di Zenâr/Fevrâr. Duncje o vês ancjemò timp par abonâsi e cjalâ il 2009 cuntun voli furlan.
Tra i media de regjon, cui si domandial «Trop ise furlane la Universitât di Udin»? Cui scrivial dai popui europeans cence stât? Cui ti contial che Robin Williams al à recitât par furlan? Cui tifial pai paîs che vuelin tornâ tal Friûl storic? Cui fevelial di internet ma ancje des lidrîs storichis e culturâls de lenghe?
Une volte al mês met in bande un moment par un cjanton dut furlan: aboniti a “LA PATRIE DAL FRIÛL”.
Aboniti sul Cont corint postâl n. 12052338 intestât a «La Patrie dal Friûl» Glemone
O aboniti midiant bonific: IBAN n. IT50 SO53 3663 7510 0003 5400 611 li de Banca Popolare Friuladria – Credite Agricole sede di CODROIP (UD)
Abonament par un an (Italie)… 25,00 Euro
Abonament pai ambients (Italie)… 20,00 Euro
Abonament pal forest (fûr Italie)… 30,00 Euro
ABONAMENT + REGÂL* (Italie)… 30,00 Euro

Sul boletin o tes indicazions pal bonific, impensiti di scrivi l’indiriz dulà spedî il gjornâl, la forme di abonament e, tal câs dal ABONAMENT + REGÂL*, il regâl che tu âs sielzût.
*Cu la ufierte “abonament + regâl” in zonte materiâl in lenghe a presit che no si cjatilu di nissune bande. Dutis lis informazions on line li di https://www.lapatriedalfriul.org/?page_id=7
La Patrie dal Friûl a Gennaio non esce, dato che produce 11 numeri all’anno e il primo sarà quello “doppio” di Gennaio/Febbraio. Dunque avete ancora tempo per abbonarvi e guardare il 2009 con occhio friulano.
Tra i media della regione, chi si domanda «Quanto è friulana l’Università di Udine»? Chi scrive dei popoli europei senza stato? Chi ti racconta che Robin Williams ha recitato in friulano? Chi tifa per i paesi che vogliono ritornare nel Friuli storico? Chi parla di internet ma anche delle radici storiche e culturali della nostra lingua?
Una volta al mese metti da parte un momento per un angolo tutto friulano: abbonati a LA PATRIE DAL FRIÛL.
Abbonati sul Conto corrente postale n. 12052338 intestato a «La Patrie dal Friûl» Gemona
O abbonati tramite bonifico: IBAN n. IT50 SO53 3663 7510 0003 5400 611 presso la Banca Popolare Friuladria – Credite Agricole sede di CODROIPO (UD)
Abbonamento per un anno (Italia)… 25,00 Euro
Abbonamento per i locali (Italia)… 20,00 Euro
Abbonamento per l’estero (fuori Italia)… 30,00 Euro
ABBONAMENTO + REGALO* (Italia)… 30,00 Euro

Sul bolletino o nelle indicazioni per il bonifico, ricorda di scrivere l’indirizzo dove spedire il giornale, la forma di abbonamento e, nel caso dell’ABBONAMENTO+ REGALO*, il regalo che hai scelto.
*Con l’offerta “abbonamento + regalo” in omaggio materiale in lingua a prezzo che non è possibile trovare altrimenti. Tutte le informazioni on line presso https://www.lapatriedalfriul.org/?page_id=7

L'editoriâl / Macroregjons, une oportunitât di racuei

Alessandro Ambrosino - Graduate Institute, Gjinevre
Lis strategjiis macroregjonâls a son la ultime “invenzion” UE par favorî la cooperazion teritoriâl. Trê di cuatri si incrosin in Friûl Intai ultins agns, la Union Europeane si è sfuarçade in maniere vigorose di vignî dongje di plui ai citadins e – su la fonde di chest cambi di rote – e à ricognossût une […] lei di plui +

Il numar in edicule / Jugn 2022

Dree Venier
Jugn 2022 – L’EDITORIÂL. La multiculturalitât e valorize il grant e il piçul / (L)INT AUTONOMISTE. Il pericul centralist al è tal Dna dai partîts talians / PAGJINE 2 – LA STORIE. Di Udin a Pesariis par promovi la mont e i prodots furlans / INT DI CJARGNE. Aziende Agricule Rovis Sabrina di Davài di […] lei di plui +