Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Abonament

Redazion

La Patrie dal Friûl a Zenâr no ven fûr, stant che a ‘nd son 11 numars ad an e il prin al sarà chel “dopli” di Zenâr/Fevrâr. Duncje o vês ancjemò timp par abonâsi e cjalâ il 2009 cuntun voli furlan.
Tra i media de regjon, cui si domandial «Trop ise furlane la Universitât di Udin»? Cui scrivial dai popui europeans cence stât? Cui ti contial che Robin Williams al à recitât par furlan? Cui tifial pai paîs che vuelin tornâ tal Friûl storic? Cui fevelial di internet ma ancje des lidrîs storichis e culturâls de lenghe?
Une volte al mês met in bande un moment par un cjanton dut furlan: aboniti a “LA PATRIE DAL FRIÛL”.
Aboniti sul Cont corint postâl n. 12052338 intestât a «La Patrie dal Friûl» Glemone
O aboniti midiant bonific: IBAN n. IT50 SO53 3663 7510 0003 5400 611 li de Banca Popolare Friuladria – Credite Agricole sede di CODROIP (UD)
Abonament par un an (Italie)… 25,00 Euro
Abonament pai ambients (Italie)… 20,00 Euro
Abonament pal forest (fûr Italie)… 30,00 Euro
ABONAMENT + REGÂL* (Italie)… 30,00 Euro

Sul boletin o tes indicazions pal bonific, impensiti di scrivi l’indiriz dulà spedî il gjornâl, la forme di abonament e, tal câs dal ABONAMENT + REGÂL*, il regâl che tu âs sielzût.
*Cu la ufierte “abonament + regâl” in zonte materiâl in lenghe a presit che no si cjatilu di nissune bande. Dutis lis informazions on line li di https://www.lapatriedalfriul.org/?page_id=7
La Patrie dal Friûl a Gennaio non esce, dato che produce 11 numeri all’anno e il primo sarà quello “doppio” di Gennaio/Febbraio. Dunque avete ancora tempo per abbonarvi e guardare il 2009 con occhio friulano.
Tra i media della regione, chi si domanda «Quanto è friulana l’Università di Udine»? Chi scrive dei popoli europei senza stato? Chi ti racconta che Robin Williams ha recitato in friulano? Chi tifa per i paesi che vogliono ritornare nel Friuli storico? Chi parla di internet ma anche delle radici storiche e culturali della nostra lingua?
Una volta al mese metti da parte un momento per un angolo tutto friulano: abbonati a LA PATRIE DAL FRIÛL.
Abbonati sul Conto corrente postale n. 12052338 intestato a «La Patrie dal Friûl» Gemona
O abbonati tramite bonifico: IBAN n. IT50 SO53 3663 7510 0003 5400 611 presso la Banca Popolare Friuladria – Credite Agricole sede di CODROIPO (UD)
Abbonamento per un anno (Italia)… 25,00 Euro
Abbonamento per i locali (Italia)… 20,00 Euro
Abbonamento per l’estero (fuori Italia)… 30,00 Euro
ABBONAMENTO + REGALO* (Italia)… 30,00 Euro

Sul bolletino o nelle indicazioni per il bonifico, ricorda di scrivere l’indirizzo dove spedire il giornale, la forma di abbonamento e, nel caso dell’ABBONAMENTO+ REGALO*, il regalo che hai scelto.
*Con l’offerta “abbonamento + regalo” in omaggio materiale in lingua a prezzo che non è possibile trovare altrimenti. Tutte le informazioni on line presso https://www.lapatriedalfriul.org/?page_id=7

Comunicât / Cungjò, Aureli. Nus lasse un grant omp, Aureli Argemì, che si è batût pai dirits dal popul catalan e par chei di ducj i popui minorizâts. Il comunicât in lenghe catalane e furlane.

Dree Venier
BARCELONA Aureli Argemí, fundador i president emèrit del Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions (CIEMEN), ha mort aquest dilluns als 88 anys, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Nascut a Sabadell el 1936 i llicenciat en teologia a Roma i París, va ser monjo de Montserrat, va formar part […] lei di plui +

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +