Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

ATUALITÂT – Estroverso al fâs 5

............

Prin travuart impuartant pal concors internazionâl Estroverso: e tache di fat la cuinte edizion dal Premi di traduzion di oparis leterariis pe infanzie, ineditis in Italie, des lenghis de Europe dal Est, selezionadis an par an, al talian e al furlan. Lis lenghis sieltis par cheste edizion 2011 a son: il lituan, il sloven e l’ongjarês.
Tal proponi i autôrs si ten cont di chei contemporanis che a scrivin oparis par fruts e che a podaressin jessi interessants pal marcjât editoriâl talian, soredut se a àn vût ricognossiments e premis a nivel nazionâl e internazionâl.
Il tiermin pe presentazion dai lavôrs di traduzion al è fissât ai 30 di Novembar dal 2011.
A vignaran ricognossudis meritevulis, cuntun premi economic di 1.000,00 euros par ogni lenghe, lis traduzions rivadis dentri i tiermins e judicadis di une Zurie metude adun di pueste.
Il concors ESTroverso e je une iniziative pensade e poiade de Aministrazion Comunâl di Tavagnà vuidade dal Sindic Mario Pezzetta; e à vût ancje il patrocini di ents regjonâi impuartants come la Regjon F-VJ, la Universitât dal Friûl, la Provincie di Udin, la Associazion Linguestpress, la Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane (Arlef) e la Societât Filologjiche Furlane.
Par vê plui informazions cjalait sul sît internet comunâl www.comune.tavagnacco.ud.it (sezion PROGJETS)
REDAZION

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +