Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Il profîl

Erika Adami

Nassude intal 1971 a Udin, Cristina Noacco e insegne leterature medievâl francese te Universitât Jean Jaurès di Tolose e a Albi tant che maître de conférences,ven a stâi docente associade. Ogni an, par une setemane, e fâs lezion ai students di lenghis de Universitât di Udin.
◆ Di là dal dedicâsi al insegnament e ae ricercje, e coltive cun passion la scriture, ma ancje la fotografie e il dissen che i permetin di selezionâ e di fâ jentrâ tal so mont «armonie, bielece e ecuilibri».
◆ E à voltât par talian il romanç Erec e Enide di Chrétien di Troyes(Luni, 1999), premi di traduzion Leone Traverso Opera Prima, e la conte cortesane Piramo e Tisbe(Carocci, 2005).
E nudrìs un amôr profont pe nature, che e frecuente, a pît e in bici, cun spirt contemplatîf.
◆ Viazadore apassionade, e à scrit des sôs esperiencis tai puescj plui diferents: dal Maroc ae Corsiche, passant pal Himalaya.
◆ E à publicât, par Kappa Vu,lis racueltis di tescj in furlan e talian Morâr di amôr. Albero d’amore(2015),Sfueis di amôr. Fogli d’amore (2016), e Faliscjis. Storiis di fûc e di fum – Faville. Storie di fuoco e di fumo (2019).
◆ Dal viaç su lis dôs ruedis dilunc dal Tiliment al è nassût il so ultin volum, I segreti del Tagliamento, publicât chest an di Ediciclo. ❚

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +