Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

CE FÂ? Fruts in malghe a fâ formadi

............

Viodi cui propris voi cemût che al nas il formadi e provâ fintremai a fâlu. Dut intal vert dai boscs, cenglâts de curnîs maraveose des monts furlanis. Di cheste idee a nassin lis dôs jessudis dedicadis ai fruts e organizadis de associazion Camminabimbi di Udin.

Il prin apontament al è in program domenie ai 24 di Jugn sui plans di Montâs. Li i plui piçui a podaran metisi sot a molzi lis vacjis che dal lôr lat al nas il formadi famôs. Prime però i fruts, acompagnâts di gjenitôrs, nonos o barbis, si imerzaran intal panorame dal altiplan che al gjave pardabon il flât, cjaminant tra marmotis e vacjis. La partence de malghe Montâs e je previodude pes 10.30.

Sabide ai 6 di Lui, invezit, l’apontament al è in program in malghe Cuarnan, li che si rive sù di Glemone, localitât Stalis. Aes 10.30 e scomençarà la cjaminade che e puartarà i fruts fin ae panoramiche siele dal Ors in Cuarnan, di dulà che par solit si butin i pareclevis. Rivât al bielvedê, il grup si direzarà bande la malghe. Li, Sara, che e à in gjestion la malghe, e judarà i fruts a deventâ mestris dal formadi, fasintjur scuvierzi lis fasis de trasformazion dal lat.

Informazions e iscrizions su www.camminabimbi.com o scrivint a camminabimbi@hotmail.com

Redazion

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +