Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

RICETE. Caulis di Bruxelles cui miluçs

............

Timp pe preparazion: 5 minûts • Timp par cuei: 30 minûts
Ingredients par cuatri personis
1 terinute di caulis di Bruxelles netâts e taiâts in cuarts, 2-3 miluçs spelâts e taiâts a fetutis, 2 sedons di asêt di miluçs, 2 sedonutis di vueli di ulive, 1 grimpade di tim taçât, 1 prese di sâl e 1 di pevar neri pestât sul moment.
SI FASIN CUSSÌ
Facilone, si metin ducj i ingredients ben messedâts intune pirofile, e si le met tal for cjalt (180°) fin che i caulis no son deventâts tenars.
Il dolç des pomis e il garp dal asêt a dan frescjece e un savôr insolit, mancul invernâl, ai caulis, esaltât dal profum dal tim.
Plui lizere de version tant cognossude dai caulis gratinâts tal for cun parsore pan gratât e formadi, e va benon tant che contor dongje di un formadi o di un secont no masse elaborât, tant che le classiche fetute di cjar. Perfets cu la cjar di purcit (une bistecute di cope o une brusadule) che si spose ben tant cul savôr invernâl dal cauli che cun chel gust dolcegarp dai miluçs e dal asêt, che al disgrasse la bocje dal gras de cjar.
Margherita Meggy Timeus

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +