Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

GNOVIS. La cuintristorie di Floramo a Muçane par “Vino di lei?”

............

Te suaze de rassegne “Vino di lei?”, sabide ai 9 di Jugn, aes 6 sore sere, tal zardin de famee Del Giulio “Teste” in vie Levade 5 a Muçane, al sarà presentât il libri di Agnul Floramo “Cuintristorie de prime vuere mondiâl 1914-1918”. Al sarà presint l’autôr, presentât di Erika Adami. In câs di maltimp, l’incuintri si fasarà tal centri civic Villa Muciana in place Sant Marc. E je previodude une degustazion dai vins de Aziende agricule Denis Montanar.

“Vino di lei?” e je une rassegne inmaneade de Associazion culturâl Artetica: une serie di incuintris vierts a ducj tai zardins e tai curtîi des cjasis de Basse Furlane. Scritôrs, poetis e cjantautôrs si esibissin e a dialoghin intune atmosfere intime e familiâr. Ae fin di ogni apontament, une cantine dal teritori e presente la proprie produzion di vins acompagnade di un piçul buffet.


Redazion

L’EDITORIÂL / I taramots che no si viodin

Walter Tomada
“Mê mari e veve 5 agns. E ricuarde che tai dîs dopo il taramot si viveve ducj insiemi e si davin ducj une man un cul altri. E prove tenarece e displasè pe int che no je plui, ma ancje tante braùre pe fuarce dimostrade de int furlane in cheste disgracie. Mê mari si vise […] lei di plui +

Cristina Delli Santi, la siore dal pugjilât furlan

Dree Venier
Juste maridade cul tecnic Gianluca Calligaro,e je cognossude e preseade di ducjpal so lavôr te palestre di vie Marangon Galeotto fu il ring. Vê cognossût Gianluca Calligaro, tecnic preseât de Pugjilistiche Udinese che al puarte indenant la scuele dal mestri Remo Venzo, al è stât par Cristina Delli Santi la faliscje di une relazion, saldade […] lei di plui +