Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Cungjò Albert, combatent che al à vût di rindisi

............

Ai 7 di Zenâr, al ospedâl di Glemone, al è muart Albert Di Cjaurià/Alberto Di Caporiacco a 57 agns par vie di un brut mâl che al à frontât cul so solit snait, ma che lu à batût.
Al jere nassût a Udin, maridât cun dôs fiis, fi di Gino di Caporiacco, storic e  autonomist furlan, un dai prins conseîrs regjonâi dal Moviment Friûl (1968-1973).
Elet conseîr comunâl MF a Udin (1990-1995) e par un periodo assessôr a la culture. Al à regalât adun cul pari Gino lis primis tabelis bilengâls metudis su lis jentradis di Udin. Al è stât elet conseîr provinciâl di Udin cun Leghe Friûl.
Za funzionari de Cort dai Conts, iscrit al Ordin dai gjornaliscj dal 1977, autôr di studis e saçs di storie dal Friûl, in particolâr de emigrazion.
Cultôr di dirit eletorâl, al è stât protagonist di plui di un ricors al Tar e al Consei di Stât: al jere, cun di fat, personaç di caratar fuart e figure plui dispes divisive che conciliante.
Par sô volontât no saran fats anunzis e nancje epigrafis. No sarà nissune cerimonie e di Cjaurià al sarà brusât. ❚ ✒D. V.

Cristina Delli Santi, la siore dal pugjilât furlan

Dree Venier
Juste maridade cul tecnic Gianluca Calligaro,e je cognossude e preseade di ducjpal so lavôr te palestre di vie Marangon Galeotto fu il ring. Vê cognossût Gianluca Calligaro, tecnic preseât de Pugjilistiche Udinese che al puarte indenant la scuele dal mestri Remo Venzo, al è stât par Cristina Delli Santi la faliscje di une relazion, saldade […] lei di plui +

Presentazion / Libri “Sport… che ti trai!”

Redazion
Sabide 18 di Otubar, a 11 a buinore a Çarvignan te Cjase de Musiche, “La Patrie dal Friûl” e varà un spazi intal program dal biel Festival del Coraggio che si davuelç a Çarvignan fintremai a domenie. Stant che il program di chest an al fevele di oms e feminis che a puartin indenant valôrs di […] lei di plui +

La zornade / “Stin dongje ae Patrie” 2025

Redazion
Li dai Colonos a Vilecjaze di Listize. In conclusion de rassegne Avostanis Il mont des associazions, de culture, dal spetacul, dal sport furlan si strenç intor dal gjornâl CHE DAL 1946 AL È LA VÔS DI UN FRIÛL CHE NO SI RINT. A son stâts cun nô: Tullio Avoledo, Andrea Del Favero, I “Bardi” di […] lei di plui +