Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

COMUNICÂT STAMPE / COMUNICATO STAMPA

............

LA PATRIE DAL FRIÛL A GARDISCJE

Presentazion dal mensîl in lenghe furlane a Gardiscje, li de ex Sale Consiliâr dal Palaç dal Mont di Pietât, Vinars ai 12 di Otubar aes 6 e mieze di sere.
La Proloco e il Comun di Gardiscje a organizin la presentazion dal mensîl in lenghe furlane “La Patrie dal Friûl” (www.lapatriedalfriul.org) , li de ex Sale Consiliâr dal Palaç dal Mont di Pietât aes 6 e mieze di sere di Vinars ai 12 di Otubar.
Pe ocasion e vignaran ilustrâts al public i contignûts dal ultin numar de riviste, che e conte il Friûl cuntun voli furlan e furlanist: une vore di atualitât, tantis rubrichis che a van de storie aes gnovis tecnologjiis, de leterature ae emigrazion.
La presentazion si vierzarà cul intervent di Paolo Sonson di Gardiscje che al declamarà dôs poesiis par furlan dal concitadin Pino Odorico.
Vie pe serade di Gardiscje, al intervegnà Dree Valcic, diretôr da La Patrie dal Friûl, in mensîl in lenghe furlane diret par agns di pre Beline.
LA CUVIERTINE DAL MENSÎL frache chi
_______________________________________________________________________

LA PATRIE DAL FRIÛL A GRADISCA D’ISONZO

Presentazione del mensile in lingua friulana presso l’ex Sala Consiliare del palazzo del Monte di Pietà, venerdì 12 ottobre alle 18.30
La Pro Loco e il Comune di Gradisca d’Isonzo organizzano la presentazione del mensile in lingua friulana “La Patrie dal Friûl” (www.lapatriedalfriul.org) l’ex Sala Consiliare del Palazzo del Monte di Pietà alle ore 18.30 di venerdì 12 ottobre.
In tale occasione verranno illustrati al pubblico i contenuti dell’ultimo numero della rivista, che racconta il Friuli con un taglio friulano e friulanista: molta attualità, numerose rubriche che vanno dalla storia, alle nuove tecnologie, dalla letteratura all’emigrazione.
La presentazione verrà introdotta dall’intervento del gradiscano Paolo Sonson che declamerà due poesie in lingua friulana del concittadino Pino Odorico.
Durante la serata di Gradisca, interverrà Dree Valcic, direttore de La Patrie dal Friûl, il mensile in lingua friulana diretto per anni da pre Beline.
PER SCARICARE LA COPERTINA DEL MENSILE clicca qui

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +