Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Pistis Sophia

............

Il Pistis Sophia, o Libri dal Salvadôr, al è un vanzeli gnostic scrit in lenghe copte, salacor te seconde metât dal III secul. Il gnosticisim al individue te cognossince il strument pe salvece.
Come altris vanzelis gnostics, al conten une rivelazion segrete di Gjesù risurît ai 11 dissepui in assemblee (includudis 4 dissepulis: Marie mari di Gjesù, Salomè, Marta e Marie Madalene), dilunc i undis agns dopo de sô resurezion.
Pierdût par secui, al è studiât dal 1772 midiant dal codiç Askew. A son stadis cjatadis variantis tra i Codiçs di Nag Hammâdi tal 1945.
Christian Romanini

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +