Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

LA INTERVISTE. Nassudis te trape

............

La definizion le dan lôr stessis: par lôr la vite e je stade segnade fin di subit dal lavôr di papà Benito e mame Giannola: i zûcs, i studis, la famee, e simpri presints trape, lambics e, clâr, la sgnape Nonino.
Come che i ten a marcâ la lôr mame Giannola, la aziende no je un matriarcjât, ancje se Cristina, Antonella e Elisabetta a àn cjapât sù cun amôr e passion il testimoni e di cuant che a jerin frutis si son cjatadis a puartâ indevant la tradizion dai Nonino, deventant Aministradoris delegadis. Chi sot une fotografie des eredis di cheste aziende furlane, deventade un “brand glocâl”, che e à savût fâsi mondiâl cence pierdi il savôr locâl.
CRISTINA
45 agns e je maridade cun Antonio Maria Bardelli, e à trê fîs: Chiara di 24 agns, Davide di 22 agns e Francesca di 19 agns. E à lassât i studis universitaris in economie e cumierç dopo de nassite dai fruts. Cui gjenitôrs e viôt de gjestion dal acuist de trape e la distilazion seguint in particolâr la produzion dai “Monovitigni”, sgnapis e Ùe.
E je responsabile dal Marcjât Italie cuntun faturât dal 70% dal totâl de aziende, e à riorganizade la fuarce vendite puartantle a 140 agjenziis plurimandatariis e e cure lis relazions publichis in Italie e in Austrie.
ANTONELLA
42 agns e je maridade cul architet Luca Cendali, e à dôs fiis: Sofia di 11 agns e Gaia di 7 agns.
Si è indotorade a Udin in lenghis e leteraduris forestis modernis e e à perfezionât i studis a la New York University e a la Sorbonne di Parîs, dulà che si jere trasferide par plui di un an.
E viôt in prime persone dal “Premi internazionâl Nonino”. E je responsabile des relazions esternis, dal ufici stampe e dal marketing, e e viôt di diviers impuartants marcjâts forescj come la Gjermanie, la Ingletiere, la Grecie e la Cine.
La domande di Sgnape Nonino e continue a cressi e vuê e rapresente il 35% dal faturât.
In distilarie si ocupe dai procès di distilazion e fermentazion; e je daûr a viodi di specifichis ricercjis tal cjamp i colaborazion cun ricercjadôrs svuizars.
ELISABETTA
40 agns e je maridade cul gjornalist Giulio Giustiniani, e à trê fiis: Caterina di 7 agns, Beatrice e Costanza di 2 agns.
Indotorade in siencis politichis cun direzion internazionâl li de Universitâ di Padue (à perfezionât i studis a la New York University e a la Sorbonne di Parîs), e à simpri puartât indevant studi e lavôr te ativitât di famee. In aziende e cure, adun cui gjenitôrs, l’acuist des trapis e des uis.
E je responsabil aministratîf e e viôt de gjestion de aziende in particolâr dai rapuarts cul personâl. E je responsabile dal marcjât forest che paraltri al è in cressite continue, viodint in particolâr di chel de Russie, dai Stâts Unîts, dal Canadà, dal Brasîl e dal Gjapon.
Cun chei altris components de famee e viôt des relazions publichis de aziende.
Christian Romanini

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +