Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Bon lavôr ae gnove diretore

............

Il salût dal “Dreetôr” che al lasse la incarghe

Cul prin numar dal an, us comunichi la novitât che di cumò indevant o moli la direzion dal nestri mensîl La Patrie dal Friûl che e passarà a Erika Adami. La gnove e je za stade anunziade sui media locâi, ma magari no le san i nestris tancj abonâts fûr dal Friûl, in Italie e in Europe, li chel al rive il nestri gjornâl (e ancje di cualchi bande dal rest dal mont).
**Par cui che no le cognòs, Erika e à vût lavorât di redatore in cjâf par la Vita Cattolica li che e à ancje viodût di dôs rivistis impuartantis pal Friûl: la classiche Stele di Nadâl, e une deventade un classic pai fruts tant che Alc&Cè. Duncje la editorie in marilenghe le à mastiade no pôc.
**Daûr de mê decision di lassâ l’impegn no son fats particolârs, dome dôs cumbinazions: une, che dopo trê agns di grant impegn o vevi gole di cjapâmi une polse, e di seconde, cjapâ la ocasion di vê di diretore une gjornaliste brave tant che Erika. Par prionte, la voie di cambiament: al fâs simpri ben un tic di aiar gnûf.
**Lant vie, mi puarti dentri la braùre di jessi stât diretôr di chê che par me e je la testade miôr dal mont: la nestre storiche testade nazionâl furlane.
Ancje par chest o larai indevant a lavorâ pe Patrie, restant tant che colaboradôr.
**Erika e je la seconde diretore pal nestri sfuei dopo Marie Del Fabro, femine dal nestri fondadôr Felix Marchi: a jê i fâs un grant «bon lavôr!».
Dree Venier

Comunicât / Cungjò, Aureli. Nus lasse un grant omp, Aureli Argemì, che si è batût pai dirits dal popul catalan e par chei di ducj i popui minorizâts. Il comunicât in lenghe catalane e furlane.

Dree Venier
BARCELONA Aureli Argemí, fundador i president emèrit del Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions (CIEMEN), ha mort aquest dilluns als 88 anys, segons ha informat l’entitat en un comunicat. Nascut a Sabadell el 1936 i llicenciat en teologia a Roma i París, va ser monjo de Montserrat, va formar part […] lei di plui +

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +