Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Targhe Tenco a Claudia Crabuzza, cjantante sarde in lenghe catalane

............

Claudia Crabuzza, cjantante sarde in lenghe catalane di Alghero, e à vinçût la Targhe Tenco inte sezion Dialets talians e lenghis minoritariis. Il premi al è il plui prestigjôs tal cjamp de musiche taliane. Inte classifiche dal miôr album al à vinçût Niccolò Fabi cun Una somma di piccole cose.
La Targhe Tenco i vignarà dade a Claudia pal disc par catalan algherês Com un soldat, ex aequo cun O sanghe, di James Senese & Napoli Centrale. Doi agns indaûr chel stes ricognossiment lu cjapave il furlan Loris Vescovo cul so disc Penisolâti.
Autore e cjantautore, e je nassude e e je a stâ a Alghero. A partî dal 2000 e fâs part dai Chichimeca, che si son esibîts tantis voltis par dute Italia, in Catalogne, in Austrie.
Insiemi ae ghitariste classiche Caterinangela Fadda a matin dongje il duo Violeta Azul, un omaç ai autôrs de gnove cjançon mericane. La cubie e vinç il Premi Maria Carta intal 2010.
Intal 2012 e prodûs, cul cjantant Claudio Gabriel Sanna dai Calic, il cd Un home del paìs, li che a tornin a interpretâ lis cjançons dal algherês Pino Piras, muart intal 1989. Propit cuntun toc di chest disc a vincin il premi Suns 2012 a Udin, tant che pe cjançon che pe interpretazion miôr.
L’amôr pe so tiere Claudia no lu pant dome cu la musiche: di cualchi an e à vierzût La Botteghina, une piçule cusine di pize segnalade di Slow Food, li che e dopre dome prodots di stagjon che a vegnin di piçulis produzions di cualitât dal teritori. ❚
✒ Redazion

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +