Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

11m Concors di Tescj pal Teatri in Lenghe Furlane de ATF: la consegne dai lavôrs pai 31 di Dicembar

............

Fondade intal 1987, la Associazion Teatrâl Furlane (A.T.F.) e pues contâ cumò su plui di 50 compagniis iscritis. Fra i compits al è chel di valorizâ a ducj i nivei il teatri furlan, stimolâ la scriture di tescj teatrâi origjinâi in lenghe furlane e produsi spetacui in lenghe furlane cun caratar formatîf cu la partecipazion des compagniis associadis.
Propit in cheste otiche la associazion e bandìs il “Concors di Tescj pal Teatris in Lenghe furlanis”, rivât ae decime prime edizion, cul jutori di ARLeF, Societât Filologjiche Furlane, Ente Friuli nel Mondo.
IL REGOLAMENT_ I lavôrs a àn di jessi inedits, mai presentâts in altris concors, no àn di jessi mai stâts rapresentâts ni pandûts. A podaran jessi di cualsisei gjenar (dramatic, di ridi, di caratar sacri, storic e vie indenant). No si acetaran traduzions di tescj za scrits in altris lenghis. E je previodude ancje une categorie di concors di teatri pai fruts. Ducj i concorints a varan di mandâ 7 (siet) copiis scritis a computer, segnadis cuntun sproc; non, cognon e recapit dal concorint si varà di metiju dentri di une buste sierade e segnade par fûr dome cul sproc. I tescj scrits dai autôrs che a son a stâ intal forest a varan di vê in zonte un document che al testi la residence efetive; si varà di metilu inte buste cun dentri lis gjeneralitâts. Al è obligatori zontâ ancje un CD-Rom segnât cul stes sproc. Dut chest al varà di rivâ chi de Segretarie dal Concors pal 31 di Decembar dal 2015.
I PREMIS_ Al prin rivât i van 1.500,00 euro, pal secont 500,00 (cinc cent); pal miôr test di Teatri par fruts 500.  Premi speciâl de Jurie al miôr test, almancul segnalât, di autôr che al sedi a stâ intal forest.
La Associazion Teatrâl Furlane si risierve di publicâ o di fâ publicâ une o plui oparis, fasint siei i dirits editoriâi. I tescj, ancje chei no premiâts, no si ju tornarà indaûr. La partecipazion al Concors e je libare e e compuarte la acetazion plene e cence cundizions di chest regolament.
Par mandâ i materiâi o domandâ ogni altre informazion, scrivi o telefonâ a la Associazion Teatrâl Furlane vie Manin 18 – 33100 UDIN – tel. e fax 0432.510856 e-mail: info@associazioneteatralefriulana.com ❚
Redazion

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +