Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

RICETE. I Carquinyolis – Biscots catalans

............


Ingredients:
150 grams di farine 00
100 grams di zucar
100 grams di mandulis interiis cu la piel
1 ûf
un piç di sâl
4 grams di canele
4 grams di levan chimic
Scusse di mieç naranç gratât
Scusse di mieç limon gratât
ûf par lustrâ
A son biscots catalans che si somein ai “cantuccini” o “cantucci”.
Meti in muel te aghe lis mandulis.
Impastâ i ingredients, gjavant lis mandulis, fin a vê une paste vualive.
Tirâle intun retangul lunc, e larc sui 12 cm (e pues jessi un pôc tacadice e alore si pues tirâle jenfri doi sfueis di cjarte di for).
Disgotâ e suiâ lis mandulis e metilis sul retangul di paste, e sierâlis dentri cjalcjant, in maniere di formâ un rodul lunc, larc sui 5 cm.
Lustrâlu cun ûf sbatût e metilu tal for a 180°C par 15′.
Gjavâlu dal for e taiâ il rodul a fetutis, cuntun curtìs a see: par vê la forme juste, miôr taiâ un pôc in sbighet.
Tornâ a meti tal for fin che no son ben suts.

Event / Stin dongje ae Patrie – fotos de serade

Redazion
Joibe ai 30 di Novembar al Teatro San Giorgio – Udin (Borc di Graçan) si è tignude la seconde edizion de manifestazion “Stin dongje ae Patrie” che e rapresente un moment di incuintri e di solidarietât cul mensîl “La Patrie dal Friûl”, gjornâl scrit fûr par fûr in lenghe furlane fintremai dal lontan 1946. Inte […] lei di plui +