Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Pre Antoni Beline, cuint aniversari / Pre Antoni Beline, quinto anniversario

............

Il Dvd cu la interviste di pre Antoni
Il Dvd cu la interviste di pre Antoni

Domenie ai 22 di Avrîl a Vençon si ricuardarâ pre Antoni Beline, tal cuint aniversari de muart.
L’apontament al è aes 5 dopomisdì li de cjase dulà che al è nassût e dulà che e vignarà metude une targhe comemorative.
Po dopo, te sale Bertrant, dongje dal Domo si presentarà il DVD realizât di VideoTeleCarnia par cont di “La Patrie dal Friûl” e “Glesie Furlane”: La Fabriche dai Predis, videointerviste di pre Antoni Beline in ocasion de presentazion dal libri, publicât tal 1999.
La serade si sierarà in Domo aes 6 e mieze cu la Messe par pre Antoni Beline, o come che lu cognossevin a Vençon, pre Pieri Massangat.
Domenica 22 aprile a Venzone (UD) si ricorderà pre Antoni Beline, nel quinto anniversario della sua scomparsa.
L’appuntamento è per le 17.00 presso la sua casa natale dove verrà scoperta una targa commemorativa.
In seguito, presso la sala Bertrando, accanto al Duomo, si presenterà il DVD realizzato da VideoTeleCarnia per conto di “La Patrie dal Friûl” e “Glesie Furlane”:
La Fabriche dai Predis, videointervista a pre Antoni Beline in occasione della presentazione del libro, pubblicato nel 1999.
La serata si concluderà in Duomo alle 18.30 con la Messa per pre Antoni Beline, o come lo chiamavano a Venzone, pre Pieri Massangat.

L'editoriâl / Macroregjons, une oportunitât di racuei

Alessandro Ambrosino - Graduate Institute, Gjinevre
Lis strategjiis macroregjonâls a son la ultime “invenzion” UE par favorî la cooperazion teritoriâl. Trê di cuatri si incrosin in Friûl Intai ultins agns, la Union Europeane si è sfuarçade in maniere vigorose di vignî dongje di plui ai citadins e – su la fonde di chest cambi di rote – e à ricognossût une […] lei di plui +

Il numar in edicule / Jugn 2022

Dree Venier
Jugn 2022 – L’EDITORIÂL. La multiculturalitât e valorize il grant e il piçul / (L)INT AUTONOMISTE. Il pericul centralist al è tal Dna dai partîts talians / PAGJINE 2 – LA STORIE. Di Udin a Pesariis par promovi la mont e i prodots furlans / INT DI CJARGNE. Aziende Agricule Rovis Sabrina di Davài di […] lei di plui +