Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Il prin album: “Succederà” di Giordano Gondolo

............


La cuviertute di Succederà”
La cuviertute di "Succederà”

Tra ducj i artiscj, al è però un in particolâr che si à di ricuardâ: Giordano Gondolo, in art Giò, che cul album “Succederà” al à screât la etichete “Toks Records”.
«Jo e Giò – nus conte Stefano Taboga – si sin cognossûts parcè che unîts de stesse passion: la musiche. In plui, la Ostarie Pieri Mortadele, dulà che Giordano al è ostîr, nus à tignût dongje e o sin deventâts amîs e fradis».
E cussì Giordano al publiche “Succederà”, il so prin album di solist. Un album multicolôr, cun dentri ancje il rapper Doro Gjat e il cjantautôr Simone Piva.
«Al è stât bielon a 47 agns sunâ e confrontâmi cun artiscj zovins e cetant brâfs. 17 musiciscj cun tante voie di sunâ. Pardabon une splendide esperience e une sperance pal futûr de musiche furlane» nus conte Giò.
L’album al cjape il non propit di “Succederà”. «Un toc inedit che o ai tirât fûr dal baûl de mê cariere musicâl ». Dal cd al è stât sielt ancje il singul “Io sarò lì” doprât te colone sonore dal film “Un ferragosto all’italiana” dal regjist Cristian Canderan (“Suns film”).
Nassût a Udin, Giò al scomence la sô cariere musicâl tal ’86 cui “rocketârs” Union Jack, e dopo cinc agns al passe ai Blue The King. Dopo agns dedicâts a progjets musicâi, festivals e zovins talents, Giò al puarte l’album folk e new wave “Blixxa” ae vitorie dal “Folkest 2007”. Se lu volês cognossi miôr, fasêt un salt a cjatâlu là di Pieri Mortadele, par un tai, une ridade e buine musiche.
✒ Moira Pezzetta

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +