Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

‘Merit Furlan’: i premiâts dal 2017

............


Sabide ai 9 di Setembar li dal Cjistiel di Darcjan Disore al è stât assegnât il premi Merit Furlan, il ricognossiment public a personalitât presintis in Friûl e intal Mont in diviers ambits de vite culturâl, sociâl e economiche. Al vûl jessi veicul di cognossince e di valorizazion dal grant patrimoni uman de nestre tiere. Rivât ae sô 34e edizion, il premi al è promovût de Comunitât Culinâr dal Friûl e dal Comun di Rivis Darcjan in colaborazion la Associazion Merit Furlan.
La Comission e à ritignût di onorâ cun chest premi prestigjôs pe categorie Studis e Ricercjis, il Prof. Gianpaolo Gri; pe categorie Storie de Art il Prof. Paolo Goi; pe categorie Culture e Sociâl, pre Leonardo Pezzetta; pe categorie Emigrazion e Solidarietât, Antonio Francisco Roya.
Cun di plui, al è stât ricognossût un premi speciâl ae memorie di pre Domeni Zannier, President de Associazion Merit Furlan, rapresentant innomenât de ecelence furlane intal mont e ideadôr dal premi stes, che nus à lassâts al principi di chest an. (LPdF)

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +