SLOVENIE. Sorelûc di Ron Howard su la mont Cjanine
Di Març e cun probabilitât fintremai ae fin di Mai, la alte Val dal Lusinç in Slovenie e je ancjemò il set di un film american. Al inizi di Març un regjist innomenât a nivel mondiâl al è stât a dâ un cuc ae zone. Il so non pal moment al è tignût segret, ma istès lis cjacaris a zirin sveltis e te Val si dîs che si trati di Ron Howard. Te suaze di chel che al sarà un film di azion, lis senis a varessin di jessi ziradis su la piste di schi in localitât Graben, su la cueste slovene de Mont Cjanine e su la mont Stol.
◆ A judâ la scuadre di plui o mancul 400 operadôrs cinematografics, vie pes ripresis a saran ancje cirche 100 abitants de zone.
◆ Tant che il non dal regjist, ancje lis informazions sul film e sui nons dai atôrs che a son rivâts o che a rivaran te Val dal Lusinç par zirâlu a son inmò segretis; istès ancje di chest si fevele: probabil che il film al sarà il sest de serie incentrade sul agjent de Cia Jason Bourne, interpretât di Matt Damon.
◆ Di cualchi an incà la Val dal Lusinç e je dispès il set di film internazionâi. Tal Atom dal 2019 a àn zirât li la serie “The Wheel of Time” (par furlan “La riode dal timp”), dulà che e recite ancje Rosamund Pike. E no stin a dismenteâsi che cualchi an indaûr, massime te zone di Pleç (Bovec), te Val a àn zirât lis ultimis senis de seconde part dal film “The Chronicles of Narnia” (“Lis cronachis di Narnia”).
◆ Te Val dal Lusinç si spere che dâ acet a chest set cinematografic juste prime dal inizi de stagjon turistiche estive al dedi un sburt intun periodi no masse facil a nivel economic. ❚
Luciano Lister