Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

NO PAR FURLAN… MA BOGNS. Lis posizions de Catalogne indipendentiste e alternative

............

P { margin-bottom: 0.21cm; }

.
.

Vie pes ultimis setemanis si à scrit, si à let e si à scoltât un pôc di dut in cont de Catalogne e des sôs rivendicazions di autoguvier. Magari cussì no in tancj câs la cuisition e je stade frontade cun superficialitât, cun prejudizis e cun lûcs comuns.

Nol fâs part di cheste categorie il libri che par talian si clame ‘Catalogna indipendente. Le ragioni di una battaglia’, saltât fûr doi mês indaûr, che si pues calcolâlu tant che un vêr document, par vie che al da cont diretamentri des posizions de CUP (Candidatura de Unitat Popular), la fuarce de çampe alternative, anticapitaliste e indipendentiste catalane.

La racuelte di contribûts e je insiorade de jentrade di Marco Grispigni, che al mostre di no jessi masse in cunvigne cui autôrs e cussì al rint la leture ancjemò plui interessante.

Marco Stolfo

AA. VV., ‘Catalogna indipendente. Le ragioni di una battaglia’, Manifestolibri 2017.

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +