La definizion le dan lôr stessis: par lôr la vite e je stade segnade fin di subit dal lavôr di papà Benito e mame Giannola: i zûcs, i studis, la famee, e simpri presints trape, lambics e, clâr, la sgnape Nonino.
Come che i ten a marcâ la lôr mame Giannola, la aziende no je un matriarcjât, ancje se Cristina, Antonella e Elisabetta a àn cjapât sù cun amôr e passion il testimoni e di cuant che a jerin frutis si son cjatadis a puartâ indevant la tradizion dai Nonino, deventant Aministradoris delegadis. Chi sot une fotografie des eredis di cheste aziende furlane, deventade un “brand glocâl”, che e à savût fâsi mondiâl cence pierdi il savôr locâl.
CRISTINA
45 agns e je maridade cun Antonio Maria Bardelli, e à trê fîs: Chiara di 24 agns, Davide di 22 agns e Francesca di 19 agns. E à lassât i studis universitaris in economie e cumierç dopo de nassite dai fruts. Cui gjenitôrs e viôt de gjestion dal acuist de trape e la distilazion seguint in particolâr la produzion dai “Monovitigni”, sgnapis e Ùe.
E je responsabile dal Marcjât Italie cuntun faturât dal 70% dal totâl de aziende, e à riorganizade la fuarce vendite puartantle a 140 agjenziis plurimandatariis e e cure lis relazions publichis in Italie e in Austrie.
ANTONELLA
42 agns e je maridade cul architet Luca Cendali, e à dôs fiis: Sofia di 11 agns e Gaia di 7 agns.
Si è indotorade a Udin in lenghis e leteraduris forestis modernis e e à perfezionât i studis a la New York University e a la Sorbonne di Parîs, dulà che si jere trasferide par plui di un an.
E viôt in prime persone dal “Premi internazionâl Nonino”. E je responsabile des relazions esternis, dal ufici stampe e dal marketing, e e viôt di diviers impuartants marcjâts forescj come la Gjermanie, la Ingletiere, la Grecie e la Cine.
La domande di Sgnape Nonino e continue a cressi e vuê e rapresente il 35% dal faturât.
In distilarie si ocupe dai procès di distilazion e fermentazion; e je daûr a viodi di specifichis ricercjis tal cjamp i colaborazion cun ricercjadôrs svuizars.
ELISABETTA
40 agns e je maridade cul gjornalist Giulio Giustiniani, e à trê fiis: Caterina di 7 agns, Beatrice e Costanza di 2 agns.
Indotorade in siencis politichis cun direzion internazionâl li de Universitâ di Padue (à perfezionât i studis a la New York University e a la Sorbonne di Parîs), e à simpri puartât indevant studi e lavôr te ativitât di famee. In aziende e cure, adun cui gjenitôrs, l’acuist des trapis e des uis.
E je responsabil aministratîf e e viôt de gjestion de aziende in particolâr dai rapuarts cul personâl. E je responsabile dal marcjât forest che paraltri al è in cressite continue, viodint in particolâr di chel de Russie, dai Stâts Unîts, dal Canadà, dal Brasîl e dal Gjapon.
Cun chei altris components de famee e viôt des relazions publichis de aziende.
Christian Romanini
Gnûf libri / I ‘haiku’ par furlan, inglês e gjaponês: la sfide vinçude di Christian Romanini
Walter Tomada
Cui che al lei “La Patrie dal Friûl” al cognos ben Christian Romanini che par cetancj agns al è stât une colone di chest gjornâl. La so ativitât a pro dal furlan no s è mai fermade e cumò e je rivade a proponi un biel model di scriture, bon di associâ la marilenghe a […] lei di plui +
Art tal tac / Pestefun, il ‘grunge’ par furlan che al fâs vibrâ e che al spache, al ven di Codroip
Moira Pezzetta
Al è un gnûf sun che al travierse il Friûl. Nol rive des planuris de Basse, ma nancje des ostariis plui imbusadis. Al è un sun ruspi, eletric, che al sgrife e al scjasse: chel dai Pestefun, tercet di Codroip che al puarte il grunge dentri de lenghe furlane. Trê i struments, trê i musiciscj, […] lei di plui +
Presentazion / Libri “Sport… che ti trai!”
Redazion
Sabide 18 di Otubar, a 11 a buinore a Çarvignan te Cjase de Musiche, “La Patrie dal Friûl” e varà un spazi intal program dal biel Festival del Coraggio che si davuelç a Çarvignan fintremai a domenie. Stant che il program di chest an al fevele di oms e feminis che a puartin indenant valôrs di […] lei di plui +
La zornade / “Stin dongje ae Patrie” 2025
Redazion
Li dai Colonos a Vilecjaze di Listize. In conclusion de rassegne Avostanis Il mont des associazions, de culture, dal spetacul, dal sport furlan si strenç intor dal gjornâl CHE DAL 1946 AL È LA VÔS DI UN FRIÛL CHE NO SI RINT. A son stâts cun nô: Tullio Avoledo, Andrea Del Favero, I “Bardi” di […] lei di plui +
Gnovis / A Dael la presentazion dal libri “Fûc su Gurize”
Redazion
Si è tignude a Dael, ai 4 di Setembar, la ultime presentazion dal libri “Fûc su Gurize”. Inte spaziis de Cjasa dal Muini, a an presentâtn: Ferruccio Tassin autôr, Andrea Valcic President Clape Patrie dal Friûl e Diego Navarria, colaboradôr de “La Patrie dal Friûl”. lei di plui +
Cungjò / Nus à lassâts Zorç Jus, un grant patriote furlan
Redazion
Chel di Zorç al è un non che in tancj no lu cognossin, parcé che al à simpri lavorât cidin a lis fondis de nestre Identitât, cuntune vision che e je ancjemó proietade al futûr. “Il gno desideri al è che dutis lis cuatri comunitâts furlanis, che a son il vêr nucli dal Friûl, a […] lei di plui +


