Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

AVÔT DAL FRIÛL. Messe par furlan a Aquilee in ocasion de solenitât dai Sants Ermacure e Furtunât

............

La Basiliche Mari di Aquilee
La Basiliche Mari di Aquilee

Domenie ai 16 di Lui aes 6 sore sere si cjatarìn a Aquilee pal Avôt dal Friûl in ocasion de ricorence dai Sants Ermacure e Fortunât, prin vescul di Aquilee e il so diacun, nestris Patrons. La messe e vignarà celebrade te Basiliche. Al dîs messe bons. Adelchi Cabass, gnûf plevan di Aquilee, cun dongje i predis di Glesie Furlane, che a fasaran la messe par furlan cun leturis par sloven e todesc.

Come ogni an e sarà ancje ocasion par cjatâsi, par fâ memorie dai Sants Ermacure e Fortunât, e par meti adun uns pocjis di riflessions, di struc, di ce che si à vût fat te suaze dal grop di Glesie Furlane. E sarà ancje la ocasion pe nestre redazion de La Patrie dal Friûl di incuintrâ i letôrs.

Tignît di voli ancje il nestri sît www.lapatriedalfriul.org e la nestre pagjine Facebook La Patrie dal Friûl li che o comunicarìn ducj i particolârs de messe.

Partecipâ ogni an a Aquilee nol è dome un impuartant apontament liturgjic, ma al è vignî a zontâ un “got di vueli” ae lum de nestre identitât. (Redazion)

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +