Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Cors di Istât di lenghe e di culture furlane par zovins

............

Lezions in aule
e incuintris sul teritori dai 15 di Lui

Slargjâ la ufierte formative dal Ateneu pai students e l’orizont des cognossincis e des competencis dai fantats tacant de lenghe furlane e de culture dal Friûl. Cun chescj intindiments il Cirf-Centri Interdipartimentâl pal disvilup de lenghe e de culture dal Friûl de Universitât dal Friûl al inmanee une gnove session estive dai cors gratuits di lenghe e di culture furlane pai students universitaris e par ducj i zovins interessâts.

Ogni percors al sarà struturât in siet lezions, par un totâl di vincj oris. I prins sîs incuintris a saran di trê oris, intant che la ultime lezion, cuant che si fasarà l’esam finâl, e sarà di dôs oris. Un dai doi cors al scomençarà ai 15 di Lui e al larà indevant ogni lunis e ogni miercus fin ai 2 di Avost, des 3 e mieze dopomisdì aes 6 e mieze sore sere inte aule T1 dal Palaç Garzolini Di Toppo Wassermann (vie Glemone 92, a Udin); chel altri, invezit, si tignarà dai 2 ai 23 di Setembar, alternantsi tra Palaç Antonini Cernazai (vie Petracco 8, a Udin) e Palaç Garzolini Di Toppo Wassermann, simpri des 3 e mieze dopomisdì aes 6 e mieze sore sere.

Intal program dai cors, dongje dai elements di fonde di grafie e di gramatiche e di cualchi nozion di caratar storic e su la produzion culturâl, a vignaran presentâts i imprescj informatics che a son a disposizion par judâ inte scriture dai tescj par furlan e si fevelarà ancje des manifestazions e des ativitâts indreçadis ai zovins.

Ae fonde de iniziative e je la cussience dal fat che la cognossince de lenghe furlane e dal Friûl e zove ae capacitât di cognossi e di capî il mont, cuntun ategjament pardabon interculturâl e multidissiplinâr. Par cheste reson, ancje chest an il sproc che al è stât sielzût par promovi i cors al è “No stâ fâ il barbezuan. Impare il furlan”.

La ativitât e ven fate cu la colaborazion de ARLeF-Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, de Societât Filologjiche Furlane e de cooperative Informazione Friulana/Radio Onde Furlane. In bande des lezions frontâls, a son in program ancje incuintris sul teritori, par esempli intes sedis de ARLeF e de Filologjiche e intai studis di Radio Onde Furlane.

Ducj i partecipants a varan un atestât di partecipazion. I fantats des scuelis superiôrs a podaran otignî il ricognossiment dai credits formatîfs pe ativitât extrascolastiche.

Informazions al numar 0432/556480 o scrivint a cirf@uniud.it o a sportel.furlan@uniud.it

Redazion

Cristina Delli Santi, la siore dal pugjilât furlan

Dree Venier
Juste maridade cul tecnic Gianluca Calligaro,e je cognossude e preseade di ducjpal so lavôr te palestre di vie Marangon Galeotto fu il ring. Vê cognossût Gianluca Calligaro, tecnic preseât de Pugjilistiche Udinese che al puarte indenant la scuele dal mestri Remo Venzo, al è stât par Cristina Delli Santi la faliscje di une relazion, saldade […] lei di plui +

Presentazion / Libri “Sport… che ti trai!”

Redazion
Sabide 18 di Otubar, a 11 a buinore a Çarvignan te Cjase de Musiche, “La Patrie dal Friûl” e varà un spazi intal program dal biel Festival del Coraggio che si davuelç a Çarvignan fintremai a domenie. Stant che il program di chest an al fevele di oms e feminis che a puartin indenant valôrs di […] lei di plui +

La zornade / “Stin dongje ae Patrie” 2025

Redazion
Li dai Colonos a Vilecjaze di Listize. In conclusion de rassegne Avostanis Il mont des associazions, de culture, dal spetacul, dal sport furlan si strenç intor dal gjornâl CHE DAL 1946 AL È LA VÔS DI UN FRIÛL CHE NO SI RINT. A son stâts cun nô: Tullio Avoledo, Andrea Del Favero, I “Bardi” di […] lei di plui +