Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

Creativitât e lenghis minorizadis. I zovins furlans si contin

............

Ce vuelial dî jessi zovins creatîfs intune lenghe minorizade? E trop contial il teritori, la culture di apartignince, che la lenghe minorizade e je simbul, intal disvilup de lôr identitât e de lôr produzion artistiche? Cemût si leino lis lidrîs culturâls cu la bisugne di inovazion, di contaminazion? Ator di chestis domandis si disvilupe Int/Art, seriis di documentaris che a contin storiis di zovins artiscj furlans, ideâts di Dorino Minigutti e Giorgio Cantoni, realizâts di Agherose cul contribût de Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane e dal Fonts audiovisîfs Friûl-Vignesie Julie.

La tierce serie e je dedicade a cinc protagoniscj de art performative (teatri, danze contemporanie, performances, arts dal mont dal circ e dai gaugars): Aida Talliente, regjiste e atore teatrâl; Federico Scridel, atôr; Martina Tavano, balarine e coreografe; Davide Perissutti, artist des arts dal circ; Anna Gubiani, dramaturghe.

Lis pontadis a van in onde su Rai 3 la domenie aes 10.30, cun repliche il miercus aes 22.05 su Rai 3 bis (canâl 103), fin ai 28 di Avrîl, cun repliche il prin Mai.

Redazion

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +