Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

COMUN DI UDIN. Pompea Maria Rosaria Capozzi

............

Pompea Maria Rosaria Capozzi
Pompea Maria Rosaria Capozzi

Movimento 5 Stelle
«Si à di viodi des perifariis»

Pompea Maria Rosaria Capozzi, 37 agns, in spiete di deventâ avocat, di origjin puliese, e vîf di cualchi an in Friûl, dulà che si ocupe sedi di dirit di famee, sedi di dirit societari e falimentâr. Par vie de sô rivade frescje a Udin, la vite di ativiste dal moviment a Udin no à tante storie. E je la candidade sindiche dal M5S.

1. «Udin e à une posizion strategjiche, ma e je une citât che e à di jessi rilançade e i setôrs dulà meti mans a son plui di un: urbanistic, economic, culturâl. Si à di viodi des perifariis».

2. «O soi convinte che la colaborazion cun chei altris teritoris, e cun chei dal dulintor in particolâr, e sedi indispensabile e, soredut, che e puarti a fâ su alc di positîf ancje pe citât».

3. «Sperìn che di achì indevant e vedi un pês impuartant in Regjon e par chest al è impuartant vê conseîrs e assessôrs regjonâi che a rapresentin la citât, podint cussì puartâ in Consei e in Zonte regjonâls il pês de citât».

4. «Tramandâ e pupilâ une lenghe al vûl dî mantignî vive une storie. Jo il furlan no lu sai, ma mi imromet di imparâlu. Tal nestri program a son iniziativis a pro de lenghe furlane».

5. «Il nestri program al è par dâ rispuestis a ce che a domandin i citadins. Si che duncje: metarìn man ae viabilitât, o comedarìn lis stradis e o metarìn in ordin la citât; bisugne garantî la sigurece ai citadis, cun intervents che ur dedin trancuilitât. Po dopo, al tocje rinfuarcî il centri storic, tornant a creâ un zîr economic significatîf».

servizis di Antonella Lanfrit

Cristina Delli Santi, la siore dal pugjilât furlan

Dree Venier
Juste maridade cul tecnic Gianluca Calligaro,e je cognossude e preseade di ducjpal so lavôr te palestre di vie Marangon Galeotto fu il ring. Vê cognossût Gianluca Calligaro, tecnic preseât de Pugjilistiche Udinese che al puarte indenant la scuele dal mestri Remo Venzo, al è stât par Cristina Delli Santi la faliscje di une relazion, saldade […] lei di plui +

Presentazion / Libri “Sport… che ti trai!”

Redazion
Sabide 18 di Otubar, a 11 a buinore a Çarvignan te Cjase de Musiche, “La Patrie dal Friûl” e varà un spazi intal program dal biel Festival del Coraggio che si davuelç a Çarvignan fintremai a domenie. Stant che il program di chest an al fevele di oms e feminis che a puartin indenant valôrs di […] lei di plui +

La zornade / “Stin dongje ae Patrie” 2025

Redazion
Li dai Colonos a Vilecjaze di Listize. In conclusion de rassegne Avostanis Il mont des associazions, de culture, dal spetacul, dal sport furlan si strenç intor dal gjornâl CHE DAL 1946 AL È LA VÔS DI UN FRIÛL CHE NO SI RINT. A son stâts cun nô: Tullio Avoledo, Andrea Del Favero, I “Bardi” di […] lei di plui +