Sfuei Mensîl Furlan Indipendent
Archivi de Patrie

COMUN DI UDIN. Pompea Maria Rosaria Capozzi

............

Pompea Maria Rosaria Capozzi
Pompea Maria Rosaria Capozzi

Movimento 5 Stelle
«Si à di viodi des perifariis»

Pompea Maria Rosaria Capozzi, 37 agns, in spiete di deventâ avocat, di origjin puliese, e vîf di cualchi an in Friûl, dulà che si ocupe sedi di dirit di famee, sedi di dirit societari e falimentâr. Par vie de sô rivade frescje a Udin, la vite di ativiste dal moviment a Udin no à tante storie. E je la candidade sindiche dal M5S.

1. «Udin e à une posizion strategjiche, ma e je une citât che e à di jessi rilançade e i setôrs dulà meti mans a son plui di un: urbanistic, economic, culturâl. Si à di viodi des perifariis».

2. «O soi convinte che la colaborazion cun chei altris teritoris, e cun chei dal dulintor in particolâr, e sedi indispensabile e, soredut, che e puarti a fâ su alc di positîf ancje pe citât».

3. «Sperìn che di achì indevant e vedi un pês impuartant in Regjon e par chest al è impuartant vê conseîrs e assessôrs regjonâi che a rapresentin la citât, podint cussì puartâ in Consei e in Zonte regjonâls il pês de citât».

4. «Tramandâ e pupilâ une lenghe al vûl dî mantignî vive une storie. Jo il furlan no lu sai, ma mi imromet di imparâlu. Tal nestri program a son iniziativis a pro de lenghe furlane».

5. «Il nestri program al è par dâ rispuestis a ce che a domandin i citadins. Si che duncje: metarìn man ae viabilitât, o comedarìn lis stradis e o metarìn in ordin la citât; bisugne garantî la sigurece ai citadis, cun intervents che ur dedin trancuilitât. Po dopo, al tocje rinfuarcî il centri storic, tornant a creâ un zîr economic significatîf».

servizis di Antonella Lanfrit

L'EDITORIAL / Preâ par furlan al è onôr e no pecjât

Walter Tomada
Jo no jeri ancjemò nassût cuant che pre Checo Placerean al tacave a voltâ il Messâl par furlan. A son passâts passe 50 agns e i furlans no àn ancjemò plen dirit, pe Glesie di Rome, a preâ inte lôr lenghe. La Conference Episcopâl dai Talians e à mancjât, ancjemò une volte, di fâ bon […] lei di plui +

Gnovis / Acuile sportive furlane

Redazion
Joibe di sere aes 6 intal Salon dal Popul dal Palaç da Comun di Udin si tignarà la cerimonie di consegne de prime edizion dal premi ACUILE SPORTIVE FURLANE, un gnûf ricognossiment che al met dongje il valôr dai risultâts sportîfs ae cussience identitarie che i campions furlans di ogni sport a son bogns di […] lei di plui +